یادگیری ماشینی بازاریابی را متحول می‌کند

شاید افسردگی سالمندان بسیاری از شما حین گشت و گذار در اینترنت به فروشگاهی سر زده باشید یا مطلبی را مطالعه کرده و در بازدید از پروفایل با آگهی های تجاری مرتبط با موضوعات مورد علاقهخود مواجه شده باشید چگونه به علاقهشما پی برده است؟ شاید بگویید با تحلیل مطالب لایک زده و ردگیری کوکی سایت هایی که به آن ها مراجعه کرده اید البته چنین روش هایی به کار می رود؛ ولی برای حدس زدن سلیقه و نیاز شما، از کارآمدتری به نام یادگیری ماشین استفاده می شود در های یابی مجهز به یادگیری ماشین، اعات شما جمع آوری و با استفاده های خاصی، با اعات افراد مشابه برای درک سلیقه و نیاز های افسردگی چیست مقاله آتی شما مقایسه می شود هرچه اعات بیش تری در اختیار قرار بگیرد، پاسخ دقیق تری ارائه خواهد داد یادگیری ماشین می تواند به عنوان نمونه ای از کاربرد تعریف شود که ها را قادر می سازد به صورت خودکار از تجربه های قبلی درس بگیرند و خروجی متفاوت ریزی نشده ای داشته باشند تمرکز یادگیری ماشین روی توسعهن افزارهایی است که می توانند از تحلیل اعات در دسترس برای بهینه سازی خود استفاده کنند این ها فقط متعلق به پروژه های آینده نگرانهبزرگی مانند سیری یا اکو آمازون نیست نباید به صورت کلیشه ای گمان کنیم یادگیری ماشین نیاز به بودجه های تحقیقاتی هنگفتی افسردگی چیست مقاله دارد که تنها از عهدهشرکت هایی چون ، و مایکروس بی آید امروزه ۵۰۰ شرکت بزرگ و کوچک از این استفاده می کنند و با بهبود بازدهی، سود بیش تری کسب کرده اند در ادامه دلایل ضرورت استفادهشرکت ها از یادگیری ماشین در مقیاس خودشان را برای یابی بیان می کنیم ۱- سرعت عملضرورت سرعت عمل در یابی بر کسی پوشیده نیست بدون یادگیری ماشین، سرعت عمل مناسب قابل دست یابی نیست هیچ یک از های قدیمی توانایی رقابت با دستاورد های این ندارد مشتریان تغییرات پیشنهاد ها را برحسب اعات تحلیل شدهسوابق قبلی خود در کسری از دقیقه می بینند آگهی های هدف دار نمونه ای از این دلایل ایجاد افسردگی است به سایتی مراجعه می کنید و آگهی های مربوط به آن، فورا در تایم لاین پروفایل شما ظاهر می شود یادگیری ماشین و سایر های پیشرفته، فرصت های جدیدی برای هزینهانهبودجه های یابی فراهم کرده اند به گفتهرافا جیمنز، مدیر عامل ادینتون شرکت پیشرو در ارائهراار های یادگیری ماشین ، این های جدید به شرکت ها اجازه می دهند حجم زیادی از اعات را در مدت زمان اندکی تحلیل کنند و تر شوند مدیریت داده های کلان و تحلیل کاربردی آن، یکی از ضرورت های هر کسب و کار آنلاین است

۲- پوشش نقطه ضعف کمپین های یابییابی کارآمد، مخاطبان را به مشتریان دائمی تبدیل می کند افسردگی چیست و راه درمان مشکل اصلی بسیاری از استراتژی های پیش پا اده، هدررفت بودجه است اکثر کمپین ها، آنلاین یا آفلاین، از آزمون و خطا استفاده می کنند که می توان آن را به شلیک کورکورانه تشبیه کرد تلاش های یابی خودتان را در نظر بگیرید تبلیغاتی منتشر می کنید که توسط جامعههدف دیده می شوند این افراد یا محصولات شما را جستجو کرده اند یا بررسی سوابق آن ها نشان می دهد که احتمالا به محصول شما علاقه مند هستند یادگیری ماشین با استفاده از اعات رفتاری، بسیاری از ابهامات یابی را کاهش می دهد و یابان را قادر می سازد که به صورت انه تری مشتریان خود را هدف بگیرند در نهایت علائم افسردگی مخاطبان تبدیل به مشتریان دائمی می شوند ۳- پیش بینیپیش بینی ضرورت انکار نذیری برای یابی موفق است در سال های گذشته در بسیاری از موارد، این پیش بینی با بررسی روند خرید های مستمر انجام می شد با ترکیب و یابی، مدیران قادر به تصمیم گیری بهتری خواهند بود آن ها به مشتریان پیشنهاد هایی ارائه خواهند داد که خودشان هم تا آن لحظه نمی دانستند چقدر به آن ها نیاز داشته اند این تلاش ها هنوز در مراحل آزمایشی هستند؛ ولی به جای پیشنهاد کور به مشتریان بی علاقه، با تحلیل اعات دقت بالاتری رقم می زنند به گفتهکوین کارول توسعه دهنده های و یادگیری ماشین، افسردگی سالمندان اکثر نتیجهکاری که ما انجام می دهیم در پشت صحنه مشهود است کاربرد اساسی یادگیری ماشین در حوزه هایی مانند پیش بینی تقاضا، رتبه بندی جستجوها، ارائهپیشنهادات تخفیف، یابی، تشخیص کلاه برداری، ترجمه و است ۴- سازمان دهی محتوای تجاریناشران محتوا از بینش خود برای پیشنهاد دادن کمپین های تبلیغاتی موثر به شرکت یا مشتریانشان استفاده می کنند به بیان ساده تر، این نویسندگان بر اساس احتمالات و آموخته های قبلی خود فرضیاتی را در نظر می گیرند

به ک یادگیری ماشین، دایرهاین احتمالات کوچک تر و دقیق تر خواهد بود؛ بنابراین یابان از قبل می دانند چه افسردگی چیست و راه درمان بگویند و مشتریان چه عکس العملی خواهند داشت این در به خوبی پیاده شده است یابان می توانند با مطالعهتوییت های کاربران، در پاسخ به تنور داغ پست های آن ها، آگهی خود را بچسبانند ۵- کاهش هزینه هادنیای امروزی کاملا به فضای واه است یادگیری ماشین می تواند به حل بسیاری از مشکلات تبلیغات ک کند هزینه همیشه یکی از دغده های اصلی بوده است یادگیری ماشین هزینه های یابی ارتباطی و افراد مورد نیاز را بسیار کاهش می دهد بخش عمده ای از مشتریان می توانند توسط ایمیل های خودکار در جریان قرار بگیرند و پست های زمان بندی شده به صورت خودکار و متناسب در های تشخيص افسردگي اجتماعی و آگهی های آنلاین منتشر شوند دقت و سرعت یادگیری ماشین حتی می تواند به ک منابع توزیع و تولید های آفلاین بیاید یابان قادر خواهند بود از کانال های مؤثرتری استفاده کرده و با تشخیص مقدار تولید لازم، از هدررفت سایه به دلیل اضافه تولید جلوگیری کنند شاید بسیاری از شما حین گشت و گذار در اینترنت به فروشگاهی سر زده باشید یا مطلبی را مطالعه کرده و در بازدید از پروفایل با آگهی های تجاری مرتبط با موضوعات مورد علاقهخود مواجه شده باشید چگونه به علاقهشما پی برده است؟ شاید بگویید با تحلیل مطالب لایک زده و ردگیری کوکی سایت هایی که به آن افسردگی در نوجوانان ها مراجعه کرده اید البته چنین روش هایی به کار می رود؛ ولی برای حدس زدن سلیقه و نیاز شما، از کارآمدتری به نام یادگیری ماشین استفاده می شود در های یابی مجهز به یادگیری ماشین، اعات شما جمع آوری و با استفاده های خاصی، با اعات افراد مشابه برای درک سلیقه و نیاز های آتی شما مقایسه می شود هرچه اعات بیش تری در اختیار قرار بگیرد، پاسخ دقیق تری ارائه خواهد داد یادگیری ماشین می تواند به عنوان نمونه ای از کاربرد تعریف شود که ها را قادر می سازد به صورت خودکار از تجربه های قبلی درس بگیرند و خروجی متفاوت ریزی نشده ای داشته باشند تمرکز یادگیری عوامل افسردگی در زنان ماشین روی توسعهن افزارهایی است که می توانند از تحلیل اعات در دسترس برای بهینه سازی خود استفاده کنند این ها فقط متعلق به پروژه های آینده نگرانهبزرگی مانند سیری یا اکو آمازون نیست نباید به صورت کلیشه ای گمان کنیم یادگیری ماشین نیاز به بودجه های تحقیقاتی هنگفتی دارد که تنها از عهدهشرکت هایی چون ، و مایکروس بی آید امروزه ۵۰۰ شرکت بزرگ و کوچک از این استفاده می کنند و با بهبود بازدهی، سود بیش تری کسب کرده اند

در ادامه دلایل ضرورت استفادهشرکت ها از یادگیری ماشین در مقیاس خودشان را برای یابی بیان می کنیم ۱- سرعت عملضرورت سرعت عمل در درمان افسردگی با طب سنتی یابی بر کسی پوشیده نیست بدون یادگیری ماشین، سرعت عمل مناسب قابل دست یابی نیست هیچ یک از های قدیمی توانایی رقابت با دستاورد های این ندارد مشتریان تغییرات پیشنهاد ها را برحسب اعات تحلیل شدهسوابق قبلی خود در کسری از دقیقه می بینند آگهی های هدف دار نمونه ای از این است به سایتی مراجعه می کنید و آگهی های مربوط به آن، فورا در تایم لاین پروفایل شما ظاهر می شود یادگیری ماشین و سایر های پیشرفته، فرصت های جدیدی برای هزینهانهبودجه های یابی فراهم کرده اند به گفتهرافا جیمنز، مدیر عامل ادینتون شرکت پیشرو در ارائهراار های یادگیری ماشین درمان افسردگی با گیاهان دارویی ، این های جدید به شرکت ها اجازه می دهند حجم زیادی از اعات را در مدت زمان اندکی تحلیل کنند و تر شوند مدیریت داده های کلان و تحلیل کاربردی آن، یکی از ضرورت های هر کسب و کار آنلاین است ۲- پوشش نقطه ضعف کمپین های یابییابی کارآمد، مخاطبان را به مشتریان دائمی تبدیل می کند مشکل اصلی بسیاری از استراتژی های پیش پا اده، هدررفت بودجه است اکثر کمپین ها، آنلاین یا آفلاین، از آزمون و خطا استفاده می کنند که می توان آن را به شلیک کورکورانه تشبیه کرد تلاش های یابی خودتان را در نظر بگیرید تبلیغاتی منتشر می کنید که توسط جامعههدف دیده می شوند این درمان افسردگي بدون دارو افراد یا محصولات شما را جستجو کرده اند یا بررسی سوابق آن ها نشان می دهد که احتمالا به محصول شما علاقه مند هستند یادگیری ماشین با استفاده از اعات رفتاری، بسیاری از ابهامات یابی را کاهش می دهد و یابان را قادر می سازد که به صورت انه تری مشتریان خود را هدف بگیرند در نهایت مخاطبان تبدیل به مشتریان دائمی می شوند ۳- پیش بینیپیش بینی ضرورت انکار نذیری برای یابی موفق است در سال های گذشته در بسیاری از موارد، این پیش بینی با بررسی روند خرید های مستمر انجام می شد

با ترکیب و یابی، مدیران قادر به تصمیم گیری بهتری خواهند بود آن ها به مشتریان افسردگی مزمن پیشنهاد هایی ارائه خواهند داد که خودشان هم تا آن لحظه نمی دانستند چقدر به آن ها نیاز داشته اند این تلاش ها هنوز در مراحل آزمایشی هستند؛ ولی به جای پیشنهاد کور به مشتریان بی علاقه، با تحلیل اعات دقت بالاتری رقم می زنند به گفتهکوین کارول توسعه دهنده های و یادگیری ماشین، اکثر نتیجهکاری که ما انجام می دهیم در پشت صحنه مشهود است کاربرد اساسی یادگیری ماشین در حوزه هایی مانند پیش بینی تقاضا، رتبه بندی جستجوها، ارائهپیشنهادات تخفیف، یابی، تشخیص کلاه برداری، ترجمه و است ۴- سازمان دهی محتوای تجاریناشران محتوا از بینش خود برای پیشنهاد افسردگی چیست دادن کمپین های تبلیغاتی موثر به شرکت یا مشتریانشان استفاده می کنند به بیان ساده تر، این نویسندگان بر اساس احتمالات و آموخته های قبلی خود فرضیاتی را در نظر می گیرند به ک یادگیری ماشین، دایرهاین احتمالات کوچک تر و دقیق تر خواهد بود؛ بنابراین یابان از قبل می دانند چه بگویند و مشتریان چه عکس العملی خواهند داشت این در به خوبی پیاده شده است یابان می توانند با مطالعهتوییت های کاربران، در پاسخ به تنور داغ پست های آن ها، آگهی خود را بچسبانند ۵- کاهش هزینه هادنیای امروزی کاملا به فضای واه است یادگیری ماشین می تواند به حل بسیاری از مشکلات علل و درمان افسردگی تبلیغات ک کند هزینه همیشه یکی از دغده های اصلی بوده است یادگیری ماشین هزینه های یابی ارتباطی و افراد مورد نیاز را بسیار کاهش می دهد بخش عمده ای از مشتریان می توانند توسط ایمیل های خودکار در جریان قرار بگیرند و پست های زمان بندی شده به صورت خودکار و متناسب در های اجتماعی و آگهی های آنلاین منتشر شوند دقت و سرعت یادگیری ماشین حتی می تواند به ک منابع توزیع و تولید های آفلاین بیاید یابان قادر خواهند بود از کانال های مؤثرتری استفاده کرده و با تشخیص مقدار تولید لازم، از هدررفت سایه به دلیل اضافه تولید جلوگیری کنند


یادگیری ماشینی بازاریابی را متحول می‌کند

which_wordpress_blog: 
https:///?p=|||