آموزش بازاریابی دیجیتال، بخش نهم: راهنمای جامع ایمیل مارکتینگ

اگر سبزیجاتی که باعث لاغری میشوند شما یک کسب وکار واقعی را اداره می کنید، ایمیل هنوز هم مهم ترین راه دسترسی عمومی به افرادی است که به محصولات یا خدمات شما علاقه مندند درحالی که سایر استراتژی های یابی دائماً در حال تکامل اند، بسیاری از یابان با این سؤال شخصی مواجه اند که آیا یابی ایمیلی، هنوز کارایی دارد؟ پاسخ این سؤال با یک آمار ساده مشخص می شود طبق داده های به دست آمده از تحقیقات موسسه، روزانه ۱۹۶ میلیارد ایمیل در جهان ارسال می شود که ۱۰۹ میلیارد آن، ایمیل های مرتبط با کسب وکار هستند به بیان ساده، ایمیل مارکتینگ یک راه پویا و قدرتمند برای ارتباط برقرار کردن با م است به تجربیات خود فکر کنید پیام های دوستان و خانواده، در کنار پیام هایی که از شرکت ارسال شده اند قرار دارند بنابراین شما به مخاطبان بسیار نزدیک هستید، البته اگر اصول این استراتژی را درست رعایت کنید یابی ایمیلی، خواص چای سبز به معنی اسپم فرستادن برای مخاطبان نیست همچنین یک یادداشت شخصی از یک دوست صمیمی هم نیست، بلکه چیزی میان این دو است شما با ارسال اعات مند و مرتبطی که م را به اهدافشان نزدیک می کند، از ایمیل به عنوان ابزاری مؤثر برای ساخت با مشترکین ف و مشتریان بالقوه استفاده می کنید نکته اولین اصلی که باید به یاد داشته باشید این است محوریت ایمیل مارکتینگ، صرفاً شرکت شما نیست، بلکه مشتریان نیز هستند اگر این قانون یی را در ذهن داشته باشید، مشتریان نه تنها ایمیل های شما را می خوانند، بلکه منتظر می مانند تا از شما خبری بشنوند اگر هنوز در مورد ضرورت یابی ایمیلی د هستید، ابتدا باید درک کنید که چرا این راار یکی از مهم ترین عناصر استراتژی نهایی یابی شما است و چگونه می توانید از آن به شیوهمسئولانه و تأثیرگذاری استفاده کنید لزوم و اهمیت یابی ایمیلیآمارهای زیر نشان چای سبز و فشار خون می دهند که یابی ایمیلی به طور بالقوه تا چه حد کارا است دوسوم مشتریان جهانی، درنتیجهمستقیم یک پیام یابی ایمیلی خرید می کنند تنها ۲۰ درصد از لیدهایی که به مستقیماً به بخش فروش می روند؛ احتمالاً به مشتری واقعی تبدیل می شوند به عبارتی شما باید مخاطبان بالقوه را از طریق ایمیل راهنمایی و آمادهخرید کنید کارایی ایمیل مارکتینگ در حوزه جذب مشتری ، ۴۰ برابر بیشتر از فیس بوک و است شاید بهترین مزیت ایمیل مارکتینگ، این باشد که شما مالک کانال ارتباطی هستید صرف نظر از مقررات انطباقی، سایر عل خارجی نمی توانند چگونگی، زمان و چرایی دسترسی شما به مشتریان را محدود کنند تنها درصورتی که نیروی انسانی، وقت آزاد بسیار زیاد و سایه کافی در اختیار دارید که می توانید به طور شخصی با تک تک مشتریان بالقوه رابطه برقرار کنید، نیازی به ایمیل مارکتینگ ندارید! ۱- ایمیل لاغری در یک ماه با ورزش مارکتینگ در جذب مشتریان مؤثرتر از رسانه های اجتماعی عمل می کندشکی نیست که رسانه های اجتماعی ابزارهای بسیار مؤثری در استراتژی یابی هستند رسانه های اجتماعی یک کانال عالی برای تقویت ارتباط با مخاطبان هستند اما وقتی از نرخ تبدیل صحبت می کنیم، یعنی تبدیل مخاطبان بالقوه به مشتریان حقیقی، ایمیل مارکتینگ بدون هیچ تردیدی یک کانال بی رقیب محسوب می شود در پایان سال ۲۰۱۷ حدود ۳۳ درصد خرید آنلاین مشتریان، به واسطهایمیل مارکتینگ صورت گرفته بود

۲- راهی و مقرون به صرفهایمیل مارکتینگ یک روش یابی آسان، مؤثر و ان است و به صاحبان کسب وکار اجازه می دهد بدون پرداخت هیچ هزینه ای یا با هزینه ای بسیار کم به تعداد زیادی از مصرف کنندگان دسترسی پیدا کنند برای صاحبان کسب وکارهای کوچک، این کانال بسیار تر از روش های سنتی تبلیغات مثل آگهی هاییا ارسال نامه است تحقیقات چای سبز و دارچین برای لاغری مشترک مؤسسات و نشان می دهد ۸۵ درصد از ه فروشان، ایمیل مارکتینگ را مؤثرترین تاکتیک جذب مشتری می دانند به علاوه اگر شما لیست ایمیل ها را به درستی حفظ کرده و به روز نگه دارید، هرچه روابط نزدیک تری با مشتریان جذب شده برقرار می کنید، بالاتری به دست می آورید با افزایش نرخ پاسخ مشتریان، سریع تر و با هزینه های پایین تری هزینه به مقیاس تبدیل را افزایش می دهید ۳- قابیلت شخصی سازی و ریزیدر یابی ایمیلی شما فهرست مخاطبان بالقوه را به چند بخش تقسیم می کنید و برای هر لیست، یک پیام مناسب ارسال می کنید که برای آن ها ویژه ای ایجاد می کند درحالی که وقتی برای های اجتماعی محتوایی را آماده می کنید، باید مخاطب را به صورت عام در نظر بگیرید به همههواداران عزیز اعلام می کنیم که زمانی که از یک ن افزار یابی ایمیلی استفاده می کنید، می توانید برای هر یک از مخاطبان چای سبز را با چی بخوریم عنوان جداگانه ای انتخاب کنید و موضوعات خاصی را فقط برای برخی از لیست های موردنظر ارسال کنید و درنهایت، به صورت خصوصی به اینباکس آن ها وارد شوید تحقیقات موسسه خدمات یابی در سال ۲۰۱۲ نشان می داد ایمیل هایی که خط عنوان آن ها، شامل نام گیرندهپیام است، به احتمال ۲۲ ۲ درصد بیشتر باز می شوند بازهم تأکید می کنیم که ایمیل های شما نباید حالت اسپم داشته باشند برعکس، شما باید با استفاده از ایمیل مارکتینگ اعتماد مخاطبان را جلب کنید و سطح وفاداری آن ها را افزایش دهید این قابلیت هم در مورد مخاطبین بالقوه و هم مشتریان ف و حتی مشتریان قدیمی مصداق دارد زیرا به شما فرصت می دهد با آن ها مستقیماً صحبت کنید، آن هم درزمانی مناسب که برای شنیدن پیام شما، حوصله و وقت کافی دارند اگر مخاطبان و پام خود را هوشیارانه انتخاب کرده باشید، نیازی ندارید به حریم و فضای دمنوش چای سبز و زیره شخصی دیگران کنید ۴- عمل محور بودناین حقیقت را در نظر داشته باشید که همهمخاطبین بالقوهشما، می دانند چگونه با ایمیل خو دکار کنند، پاسخ بدهند و فوروارد کنند اغلب آن ها می دانند که چگونه با کلیک کردن روی لینک ها ثبت نام کنند یا حتی مستقیماً خرید کنند شما می توانید از این مزیت برای بالا بردن ترافیک وب سایت استفاده کنید و درنهایت فروش محصول را افزایش دهید

زمانی که استراتژی کلی یابی کسب وکار خود را توسعه می دهید، استفاده از ایمیل به شما اجازه می دهد نتایج را بلافاصله مشاهده کنید ۵- قابلیت اندازه گیری و یابیدر پروسهایمیل مارکتینگ، هیچ بخشی بر اساس حدس و گمان پیش نمی رود اگر از ن افزارهای یابی ایمیلی استفاده کنید، می توانید پیگیری کنید که چه کسی ایمیل شما را بازکرده، روی چه لینک هایی کلیک شده و چه افرادی اشتراک خود را لغو کرده اند شما می توانید خواص چای سبز به راحتی تصویری داشته باشید از اینکه کمپین های ایمیل مارکتینگ چه عملکردی داشته اند به همین علت باید متریک های مناسبی برای اندازه گیری کارایی ایمیل ها انتخاب کنید بسیاری از ن افزارها به شما اجازه می دهند ایمیل های خود را آنالیز کنید به عنوان مثال تست / اعات مندی از رفتار مخاطبین را در اختیار شما می گذارد به این ترتیب می توانید بررسی کنید که مشتریان به کدام یک از این گزینه ها بهتر پاسخ داده اند خدمات رایگان ، ۲۰ درصد تخفیف ، حراج/مزایدهفوری یا شاید آن ها تمایل بیشتری برای بررسی مشخصات و معرفی محصولات شما داشته باشند شاید هم بهتر است آن ها را مطلع کنید که در ایمیل ها، قرار است در مورد چه موضوعاتی صحبت کنید تمام این گزینه ها را تست کنید، پاسخ ها را یابی کرده و استراتژی خود را اصلاح کنید ۶- م دائماً ایمیل خود را از طریق چک می کننداین موضوع خواص چای سبز به امری بدیهی تبدیل شده است همهما هرروز اعلان های ایمیل خود را در چک می کنیم زمانی که در سالن انتظار نشسته ایم، در صف خرید فروشگاه ایستاده ایم، یا هرگاه که وقت آزاد در اختیارداریم تحقیقات شرکت ن افزار یابی نشان می دهد که ۹۱ درصد از م ایمیل خود را از طریق شان چک می کنند این آمار برای های اجتماعی، حدود ۷۵ درصد است بنابراین عدم استفاده از ایمیل به عنوان بخشی از استراتژی یابی ، به این معنی است که شما مهم ترین کانالی را که اکثر م دنیا از آن استفاده می کنند، نادیده گرفته اید مجموعه مقالات آموزش یابی آموزش یابی ، بخش اول ضرورت، ابزارها و تاکتیک هاآموزش یابی ، بخش دوم استراتژیآموزش یابی ، بخش سوم بهینه سازی نرخ تبدیلآموزش یابی ، بخش چها آنالیز کمپین های آنلاینآموزش یابی ، بخش پنجم یابی درون گرا و برونگراآموزش یابی ، بخش ششم سئوی داخلیآموزش یابی طریقه دم دادن چای سبز ، بخش هفتم سئوی خارجی سایتآموزش یابی ، بخش هشتم آنالیز سئوی سایت های رقیبموارد استفادهایمیل مارکتینگساخت روابط برقرار کردن از طریق تعاملات شخصی سازی شده آگاهی از برند شرکت و خدمات خود را پیش چشم مشتریان نگه دارید، تا لحظه ای که برای تعامل متقابل آماده شوند ارتقای محتوا از ایمیل برای به اشتراک گذاشتن محتوای مرتبط وبلاگ، یا اعات کاربردی استفاده کنید تولید لید مشترکان را متقاعد کنید اعات شخصی خودشان را در مقابل اعاتی که مند می دانند، در اختیار شما بگذارند یابی محصول پروموشن محصولات و خدمات را از طریق ایمیل توسعه دهید

هدایت لید رضایت مشتریان خود را با ارائهمحتوایی که به آن ها ک می کند به اهدافشان نزدیک شوند، به دست آورید مرحلهاول شروع ایمیل مارکتینگپیش از اینکه خودتان را با انواع اانات وسیع ایمیل مارکتینگ غرق کنید، به نکات ضروری یک کاهش 10 کیلو در یک ماه کمپین قوی که مشتریان را خشنود می کند توجه کنید یک استراتژی ایمیل مارکتینگ طراحی کنیدهر یک از مشتریان بالقوهشما روزانه ده ها و شاید صدها ایمیل دری می کند بنابراین اگر برای توسعهاستراتژی وقت نگذارید، ایمیل شما بین انبوه ایمیل های دیگر گم می شود یا حتی بدتر از آن، به پوشهاسپم ها فرستاده می شود شما می توانید تنظیم یک استراتژی مؤثر را یاد بگیرید و ایمیل هایی ارسال کنید که م واقعاً دوست دارند آن ها را بخوانند به مراحل زیر توجه کنید ۱- مخاطبان خود را تعریف کنیدیک ایمیل تأثیرگذار، ایمیلی است که محتوای مرتبطی را در اختیار کاربر قرار می دهد مانند سایر تاکتیک های یابی، کارتان را با پرسونای خریداران و خواسته های آن ها شروع کنید و کمپین ایمیل خود را متناسب با نیازهای مخاطبان طراحی کنید ۲- اهدان را مشخص کنیدپیش از اینکه اهداف کمپین را تعیین کنید، چه موقع چای سبز بخوریم تا لاغر شویم باید مجموعه ای از اعات لازم را جمع آوری کنید متوسط آمارهای ایمیل خود را به دست آورید و از آن ها به عنوان معیارهای اهداف استفاده کنید ۳- راهی برای ثبت نام کاربران در نظر بگیریدچگونه می خواهید ایمیل مخاطبان بالقوه را جمع آوری کنید؟ باید رهایی را در نظر بگیرید که مخاطبان با رضایت خاطر، اعات خود را در اختیار شما بگذارند اگر در اولین مراحل آغاز کار، تعداد ایمیل هایی که جمع کرده اید کم است، دلسرد نشوید ساخت لیست ایمیل برای همهکسب وکارها به زمان زیادی نیاز دارد اگر با هر یک از مشترکین و مشتریان بالقوه رفتار فوق العاده ای داشته باشید، لیست شما سریع تر ازآنچه فکر می کنید رشد می کند ۴- نوع کمپین ایمیل را انتخاب کنیدکمپین های مختلف، ویژگی های متفاوتی دارند و شما نمی توانید بدون هدف، یکی از آن ها را انتخاب کنید به این سؤالات فکر کنید آیا می خواهید لاغر کننده قوی خهفتگی ارسال کنید؟ آیا می خواهید اعلامیهمحصولات جدید را به اشتراک بگذارید؟ کدام یک از پست های وبلاگ، بیشتری برای به اشتراک گذاری دارند؟ راهی را انتخاب کنید که بیشتری برای مشتریان ایجاد می کند به علاوه شما باید انواع محتوای ایمیل های خود را به چند گروه تقسیم کنید تا مخاطبان در هر گروهی که دوست دارند نام نویسی کنند ۵- یک زمانی تنظیم کنیدتصمیم بگیرید که در چه فواصل زمانی می خواهید ایمیل ارسال کنید این تاریخ ها را پیشیش به مخاطبان اعلام کنید تا منتظر پیامی که دری می کنند، باشند به این زمانی متعهد بمانید، زیرا نظم و تعهد شما گام اول اعتمادسازی است ۶- نتایج را اندازه گیری کنیدهمان طور که می دانید، یاب ها همه چیز را اندازه گیری می کنند باریک بینی و دقت عمل در مورد هر یک از متریک های کلیدی، به شما ک می کند تغییرات کوچکی در استراتژی خود ایجاد کنید خواص چای سبز برای پوست که به نتایج چشمگیری منتهی می شوند مرحلهدوم ساخت لیست ایمیل هایکی از مهم ترین مراحل اجرای ایمیل مارکتینگ، جمع آوری لیست ایمیل افرادی است که به محصولات برند شما علاقه دارند و می خواهند خبری از کسب وکار شما بشنوند راه های خلاقانهزیادی برای ساخت لیست ایمیل ها وجود دارد، که البته خرید فهرست ایمیل یکی از آن ها نیست! هرگز این کار را انجام ندهید

اگر به لحاظ تاکتیکی به هدفمان نگاه کنیم، فراهم کردن لیست به دو عنصر کلیدی منتهی می شود عناصری که تعداد مشترکان شما را افزایش می دهند عبارت اند از آهنربای لید و ف های - ۱- آهنربای لید یا آهنربای لید دقیقاً همان چیزی است که از نامش پیدا است آنچه که مشتریان بالقوه را به لیست ایمیل های شما جذب می کند و معمولاً در ف یک پیشنهاد رایگان عرضه می شود ازآنجاکه م تمایلی ندارند بدون هیچ دلیلی اعات خود را با شرکت ها خواص چای سبز به اشتراک بگذارند، شما باید چیزی پیشنهاد دهید که برای آن هاایجاد کند درواقع لید مگنت باید مرتبط و مفید باشد و زندگی مشتریان بالقوه را راحت تر کند برخی از گزینه های رایج عبارت اند از کتاب الکترونیکیمقاله سفیداینفوگرافیکتحقیقات یا گزارشاتچک لیستجداول و الگوهاوبینار یا دورهآموزشیابزارهاچگونه یک لید مگنت عالی ارائه کنیمبه یاد داشته باشید که آهنربای شما، باید با مشتریان بالقوه مرتبط باشد برای اینکه مطمئن شوید پیشنهاد مندی به مخاطبان ارائه می کنید، به دستورالعمل های زیر توجه کنید ۱- پیشنهادی راه حل محور و قابل اجرا ارائه دهید اعاتی کاربردی را در اختیار مخاطبان بگذارید که برخی از مشکلات آن ها را حل می کند، یا راه حلی واقع بینانه برای دستیابی به اهداف را پیش روی آن ها می گذارد ۲- اطمینان حاصل کنید که ابزار پیشنهادی، به راحتی قابل استفاده 10 کیلو کاهش وزن است لید مگنت ها باید در قالب ارائه شوند صرف نظر از اینکه چه گزینه ای را در نظر گرفته اید یک فایل ، یک صفحه وب، یک ویدیو و یا هر ابزار و ی مشتریان بالقوه باید به راحتی آن را مورداستفاده قرار دهند ۳- محتوای آیندهخود را در پیشنهاد ف لحاظ کنید هیچ چیز بدتر از این نیست که کاربران، با اندیشهیک پیشنهاد عالی در وب سایت شما ثبت نام کنند و بعداً تنها یک محتوای ناامیدکننده دری کنند اطمینان حاصل کنید که پیشنهاد شما، بای که در آینده به مخاطبان ارائه می کنید همسویی دارد در غیر این صورت اعتبار برند خود را در معرض ریسک قرار می دهید ۴- پیشنهاد جذاب خود را طوری تنظیم کنید که سنگ بنای محصولات یا خدمات غیر رایگان شما باشد هدف اصلی این است که اعضای لیست ایمیل، در آینده برای محصولات شما بپردازند شما با ارائهیک محتوای رایگان، می خواهیدرا که شرکت عرضه می کند نشان رژیم غذایی کاهش وزن دکتر کرمانی دهید بنابراین هر گزینهرایگان باید مشتریان بالقوه را به سمت محصولات اصلی هدایت کند ۵- پیشنهاداتی ارائه کنید که با هر مرحله از سفر مشتری ارتباط داشته باشد شما باید بدانید که هر لید یا مخاطب بالقوه، در کدام مرحله از سفر خریدار قرار دارد و بر این اساس پیشنهاداتی متفاوت را که به آنان ارائه کنید ه به نوع محتوایی که مورد استقبال هر گروه از مخاطبان قرار می گیرد، می توانید نکات زیادی در مورد ذهنیت آن ها دریابید ۲- چگونه یک ف - جذاب فراهم کنیمف - نشان دهندهاین است که چگونه از اعات مشتریان استفاده می کنید تا آن ها را به لیست خود جذب کنید طراحی جذاب و هدر قابل توجه ف شما باید برندسازی شده، جذاب و متمایز از سایر بخش های صفحهوب سایت باشد، به طوری که بازدیدکنندگان را به سمت پیشنهاد شما سوق دهد یک کپی از پیشنهاد مربوطه را ارائه کنید گرچه هدف شما این است خواص چای سبز با زنجبیل که بازدیدکنندگان اعات خود را به ف وارد کنند، ولی نباید به هیچ وجه قصد فریب آن ها را داشته باشید هرگونه اعاتی که در ف خود نمایش می دهید، باید مثالی واقعی از پیشنهاد شما باشد ف خود را برای تائید دومرحله ای تنظیم کنید من است فکر کنید که این اقدام، بازدهی جذب مخاطبان را پایین می آورد

ولی تحقیقات نشان می دهد که مشتریان - تائید شده را ۲ ۷ برابر بیشتر معتبر می دانند اطمینان حاصل کنید که ف شما خوب عمل می کند پیش از اینکه ف طراحی شده را به جریان بیندازید، خودتان تجربهکاربران را امتحان کنید دوباره بررسی کنید که ف همان طور که مدنظر بوده طراحی شده، صفحهتشکر از مخاطب درست نمایش داده می شود و پیشنهاد شما، همان طور که وعده داده بودید تحویل داده می شود ف - یکی از نخستین تجربه های مخاطبان بالقوه از برند شما است، پس آن را حرفه ای، مثبت و برازنده تنظیم کنید خواص چای سبز برای کبد چرب مرحلهسوم فرایند بهینهایمیل مارکتینگحالا یک لیست قوی از ایمیل های مشترکین و مشتریان بالقوه ایجاد کرده اید که منتظر خبرهای شما هستند اما چگونه می توانید مطمئن شوید که ایمیل های شما به پوشهاسپم فرستاده نمی شوند، یا حتی بدتر از آن، در بلاک لیست قرار نمی گیرند؟ هدف شما از ارسال هر ایمیل این است که مخاطب بیشتری جذب کنید و در این راه، قالب بندی ایمیل شما بیش ازآنچه فکر می کنید اهمیت دارد به این نکات توجه کنید خط عنوان از ادبیاتی واضح، جذاب و متناسب با متن ایمیل استفاده کنید متن اصلی بخش متن اصلی در ایمیل باید با لحن برند شما مطابقت داشته باشد و فقط یک موضوع را مطرح کند تصاویر تصاویری را انتخاب کنید که برای همهدستگاه ها بهینه سازی شده، چشم نواز و مرتبط باشد دکمه دکمه-- یا باید از سایر اجزای ایمیل متمایز شده و خواننده را به پیشنهاد شما هدایت کند میزان مصرف چای سبز بهینه سازی ۵۵ درصد از ایمیل ها، از طریق پاسخ داده می شوند ، بنابراین باید ایمیل های خود را کاملاً برای بهینه سازی کنید شخصی سازی هر ایمیل را به شیوه ای بنویسید که گویی آن را برای دوست خودتان ارسال می کنید ضمن حفظ پرستیژ برند، از لحنی دوستانه و آشنا استفاده کنید بخش بندی ایمیلدر این مرحله، شما لیست طولانی خود را به چند زیرگروه تقسیم کمی کنید که هر یک از آن ها، ویژگی های منحصربه فرد، ترجیحات و نیازهای مشترکین را منعکس می کند اما چرا باید لیست خود را بخش بندی کنید؟هر یک از افرادی که اعات ایمیل خود را در اختیار شما گذاشته، نا حد خاصی آمادگی دارد که به مشتری حقیقی شما تبدیل شود هدف نهایی اگر شما یک کوپن تخفیف برای مشترکینی ارسال کنید که حتی نمی دانند چگونه مشکل خود را تشخیص بدهند، به احتمال زیاد مشتریان آتی خود را از دست خواهید داد زیرا درواقع برای کاهش اشتها چه بخوریم از یک مرحلهمهم اعتمادسازی بدون توجه رد شده اید هرچه لیست خود را دقیق تر تقسیم بندی کنید، بیشتر اعتماد مخاطبان بالقوه را جذب می کنید و در مراحل بعد تبدیل آن ها آسان تر خواهد بود به علاوه، ایمیل هایی که به درستی گروه بندی شده اند، ۵۵ درصد از کل را تولید می کنند برخی از معیارهایی که به شما در بخش بندی لیست ک می کنند عبارت اند از موقعیت جغرافیایی مشتریمرحلهچرخهعمر مشتریسطح آگاهی از محصولات، مرحلهتصمیم گیری مشتری که در آن فعالیت می کنندزبانعنوان شغلیدرواقع شما می توانید لیست خود را به هر طریق که می خواهید گروه بندی کنید فقط مطمئن شوید که هر گروه، از ویژگی های منحصربه فردی برخوردار است

شخصی سازیحالا شما می دانید به چه افراد پیام می دهید و چه چیزهایی برای آن ها مهم است بنابراین شخصی سازی کردن ایمیل ها، مخصوصاً به ک ن افزارهای ایمیل مارکتینگ، چای سبز را با چی بخوریم پروسهبسیار ساده تری است درست است که هر ایمیل را برای بیش از ۱۰۰ نفر تنظیم می کنید، ولی لزومی ندارد مخاطبان شما به این امر پی ببرند نکتهمهم این است که بازدهی ایمیل های شخصی سازی شده ۲۶ درصد بالاتر از سایر ایمیل ها و نرخ کلیک آن ها ۱۴ درصد بیشتر از سایرین است مراحل زیر در شخصی سازی ایمیل ها به شما ک می کند نام مخاطب را به خط عنوان اضافه کنید در صورت لزوم اعات مرتبط با آن منطقهخاص را به ایمیل اضافه کنید محتوایی را ارسال کنید که مرتبط با چرخهعمر لید شما است فقط ایمیل هایی را ارسال کنید که به آخرین تعاملات کاربران با برند شما اشاره دارند به وقایع یا رویدادهای خاص یک ناحیه اشاره کنید ایمیل ها را با یک امضا شخصی از یک فرد نه شرکت به پایان ببرید یک دکمه-- به ایمیل اضافه کنید که برای کاربران هدف کاربردی و مفید باشد اتوماسیوناتوماسیون آخرین مرحله چه چیزهایی باعث کاهش اشتها می شود ای است که تمام لیست گروه بندی شدهشما را به جریان می اندازد به عبارتی پس ازاینکه زیرگروه های خاص را تشکیل دادید، ایمیل ها را به صورت خودکار ارسال کنید سرویس های زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها برای خودکارسازی بهره بگیرید این سرویس ها معمولاً به دو گروه تقسیم می شوند پاسخ خودکار یا این ها، به دنبال اقدامی خاص، به طور خودکار مجموعه ای از ایمیل ها را ارسال می کنند به عنوان مثال زمانی که یک شخص کتاب شما را دانلود می کند همان طور که پیش ازاین در مورد چگونگی ویرایش متن ایمیل صحبت کردیم، حالا باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید ایمیل ها را بفرستید هرچند روز، چند هفته یا حتی چند ماه نکتهمثبت پاسخ خودکار ، این است که شما می توانید را تنظیم کنید و آن را رها کنید هر کاربری که بخشی از شما است، هر ایمیلی را که به مجموعه اضافه کنید دری می کند بهترین مارک چای سبز گردش خودکار یا گردش خودکار در حقیقت یک گام جلوتر از پاسخ خودکار است و اجرای کلیدی آن عبارت اند از معیار ثبت نام یا هر اقدامی که کاربر را برای گردش خودکار واجد شرایط می کند، هدف یا اقدامی که کاربر را از گردش خودکار خارج می کند ابزارهای گردش خودکار، به صورت دی یابد که آیا یک کاربر ایمیل را بازکرده یا پیشنهادی را دری کرده است و سپس بر اساس این رفتار مجموعه ای از اقدامات را انجام می دهد به این معنی که می تواند مجموعه ای از ایمیل ها را ارسال کند یا حتی بر مبنای آنچه کاربر انجام می دهد، یک مرحله از چرخهعمر مشتری را تغییر دهد

تفاوت اصلی گردش خودکار و پاسخ خودکار این است که گردش خودکار، به صورت عمل می کند این ابزارها می توانند مراحل یا مسیر مجموعه ایمیل های خودکار را بر اساس چیزی که مشتری مفید می داند، تغییر دهند درحالی که در پاسخ خودکار، یک کاربر چای سبز و زنجبیل برای لاغری مجموعه ای خاص از ایمیل ها را در فواصل زمانی مشخص و صرف نظر از اقدامات یا ترجیحات دیگر، دری می کند درنهایت، ارسال زیاد ایمیل ها به روش پاسخ خودکار، خطر اسپم شدن را به دارد با در نظر داشتن تمام مواردی که ذکر شد، برای اجتناب از اسپم شدن ایمیل ها نکات زیر را رعایت کنید نام و آدرس شرکت خود را در هر ایمیل وارد کنید لینک های لغو اشتراک را در انی قابل مشاهده قرار دهید فیلدهای و را با آدرس ایمیل های واقعی پرکنید عبارتی را برای عنوان ایمیل انتخاب کنید که بیانگر محتوای ارسال شده باشد بیشتر بخوانید یابان چگونه می‌توانند تجربه مشتری یا قوی‌تری ارائه دهند آموزش یابی ، بخش هشتم آنالیز سئوی سایت‌های رقیب زبان دیداری یابی و دلایل برای نیاز امروز برندها به آن آموزش یابی ، بخش هفتم سئوی خارجی سایت آموزش یابی ، بخش ششم سئوی داخلی


آموزش بازاریابی دیجیتال، بخش نهم: راهنمای جامع ایمیل مارکتینگ