برندهایی که در لوگوی خود به‌صورت هوشمندانه از رنگ استفاده کرده‌اند

قرارداد بازسازی بناهای قدیمی استور و پلی در مجموع میزبان بیش از ۴ یکیشن هستند و این موضوع دیده شدن برخی از ها را در این اکو اشباع شده، کمی دشوار کرده است در این فروشگاه ها روزانه تقریبا ۱۶۰۰ ارسال می شود به این ترتیب بسیاری از های خلاقانه گاهی در اعماق استور غرق بازسازی و تعمیرات ساختمان شده و برای همیشه گم می شوند یکی از راه های قابل اطمینان برای شناخته شدن های توسعه دهندگان، نتایج جستجو است اما از آنجا که تبلیغات ی را معرفی کرده احتمال دیده شدن این ها به حداقل رسیده است عملکرد پلتفی که قرار بود روزی ری عادلانه برای همهتوسعه هزینه بازسازی ساختمان قدیمی دهندگان باشد، کاملا برعکس شده است با توجه به اینکه تبلیغات انتخاب شده از طریق مزایده قیمت تعریف می شود، سرنوشت یکیشن های کوچک و جزئی، چیزی جز شکست تیست و تنها ناشران بزرگ با جیب های پر این فرصت را دارند که های خود را در نتایج جستجو حفظ کرده و همچنان شرکت تعمیر و بازسازی ساختمان جایگاه خود را حفظ کنند بر این اساس استور با روزهای ابتدایی و هیجان انگیز خود فاصلهزیادی گرفته است در سال ۲۰۰۸، شرکت را راه اندازی کرد، توسعه دهندگان بزرگ و کوچک به یک اندازه شانس و فرصت داشتند چون تمامی ایده ها شانس برابری برای دیده شدن داشتند، بازسازی و تعمیرات ساختمان خلاقانه ترین و نوآورانه ترین آن ها، بعضی اوقات با ساده ترین ایده ها، موفق به تعامل با کاربر می شدند در آن زمان استور یک فضای باز پر از هرج و مرج بود که دستیابی به کاربران برای توسعه دهندگان کوچک کار دشواری به نظر نمی رسید استور در طول زمان رقابتی هزینه بازسازی ساختمان تر می شد که این موضوع کاملاً طبیعی و خوب است نکته این نیست که هیچ چیز نباید تغییر می کرد، بلکه موضوع اصلی این است که قابلیت ین های جدید در استور باید همزمان با رشد و ترقی آن پیشرفت می کرد تا خلاقیت و ابتکار باز هم بدرخشد در ادامه یکی از جوان ترین بازسازی و تعمیرات ساختمان توسعه دهندگان ن افزار درباره احیا و بهبود استور عامل های مختلف راارهایی را پیشنهاد می دهد محیط جدید به من این اجازه را داد که با ایده های مختلف تحقیق و آزمایش های خودم را در دنیایی انجام دهم که توجه افراد به راحتی و با ایده ای بکر و جدید جلب می هزینه بازسازی ساختمان قدیمی شد در طول آن زمان، چندین را توسعه و ایجاد کردم؛ بعضی اوقات شکست خوردم و گاهی موفق شدم تا بالاخره در سن ۱۷ سالگی اولین نوجوان در دنیا بودم که توانست به یک دانلود چهره شناسی دست پیدا کنم که در کل هم به ۳ ۵ بار دانلود رسید تقریبا هم ا بعد از یک هزینه بازسازی بنای قدیمی دهه، تکرار این سناریو کاملا غیر واقعی بنظر می رسد اما اواخر سال ۲۰۱۲ تصمیم قطعی به ترک توسعه یکیشن گرفتم و راه حل دیگری برای توسعه دهندگان در این شلوغ و پر مخاطره پیدا کردم بعد از گفتگوها و رایزنی ها با دوستان و هارانم که در زمینهتوسعه یکیشن قرارداد بازسازی ساختمان قدیمی فعالیت می کنند، متوجه شدم که آنها هم همین ناامیدی و سرخوردگی در پروژه های خود را دارند

بعد از اینکه با یکدیگر همفکری کردیم، خلق شد، پلتفی که در میان حجم عظیم یکیشن های استور راهی را برای دیده شدن پیش رو می گذارد اان تبلیغات درون ای را فراهم شرکت تعمیر و بازسازی منزل کرده و به توسعه دهندگان اجازه می دهد که از طریق ارتقاء متقابل و تبادل نصب با دیگر توسعه دهندگان، کاربران را حفظ کرده و تعداد آنها را افزایش دهد ما به عنوان توسعه دهندگان های می دانیم که به یک تکان بزرگ احتیاج دارد و زمان آن رسیده که توسعه دهندگان بازسازی ساختمان و بناهای تاریخی کنترل را در دست بگیرند و با فکری باز این کار را انجام دهند قصد و نیت ما این است که میزان موفقیت های خلاقانه را افزایش دهیم اولین برخورد همیشه حیاتی و مهم است وقتی ها به سمت استور سرازیر می شوند و همچنان باگ های زیاد دارند، کاربران را ناامید قرارداد بازسازی بناهای قدیمی کرده و باعث می شوند دیگر سراغ آن ها نروند م باید سریعا بدانند که یک یکیشن چه کاری انجام می دهد و چرا برای آن ها مناسب است، بنابراین توسعه دهندگان باید توضیحات واضح و روشنی درباره یکیشن با استفاده از کلمات کلیدی، تعدادی اسکرین شات و یک فایل ویدئویی بازسازی بناهای قدیمی برای جلب توجه کاربران ارائه دهند پس از آن وقتی به قسمت راه اندازی رسیدند، توسعه دهندگان باید از تعطیلات خود هم چشم پوشی کنند چون احتمال رویارویی با رقبای بزرگ تر که آنها هم در حال تلاش و تکو هستند، نیز وجود دارد همچنین با توجه به اصول پایه و بازسازی بناهای تاریخی هاری با دیگران برای ارتقاء متقابل، توسعه دهندگان باید به بهینه سازی استور به عنوان یکی از روش های ارگانیک باقی مانده به منظور بهبود و پیشرفت دسترسی به یکیشن های خود نگاه کنند مخصوصاً بعد از معرفی تبلیغات جستجو شده ی، این روش از قبل هم با تر شده قرارداد پیمان بازسازی است روش دیگر کشف و دسترسی که امروزه بسیار موردپسند و کاربردی است، یابی از طریق تایید افراد تاثیرگذار است وقتی یکیشن خودمان را برای دانلود در یک اشباع شده قرار می دهیم، طبیعتاً از افراد مورد اعتمادمان راهنمایی می خواهیم بنابراین هاری با تعیین هزینه بازسازی ساختمان، خانه و بنای قدیمی افراد یا عل تأثیرگذار که در نفوذ دارند، می تواند میزان دانلودها را بالاتر ببرد البته مطالعات نشان داده که تأثیرگذاری تأیید افراد معروف و مشهور روی میزان دانلودها کاهش یه است، بر این اساس با معتبر ماندن باید یابی افراد تأثیرگذار را سرپا و زنده قرارداد پیمان بازسازی و تعمیرات ساختمان و بناهای قدیمی نگه داریم ساختن، رشد دادن و مراقبت از یک اجتماع وفادار یکی از مهم ترین بخش های عمر موفق و طولانی یک در زمان عرضه آن است کاربران می توانند به رشد یکیشن از طریق روش های مختلف ک کنند آن ها به دوستان و افراد خانواده خود می گویند، در رسانه های اجتماعی بازسازی و تعمیرات ساختمان اخبار را منتشر می کنند و به شما بازخورد را اعلام می کنند که به هدایت درست ک می کند توسعه دهندگان باید بدانند چگونه با کاربران به مؤثرترین روش ارتباط برقرار کرده و به آن ها پاداش دهند و به طور پیوسته یک ارتباط قوی و دوستانه با کاربر برقرار کنند بازسازی و تعمیرات ساختمان به طور کلی وقتی که بحث ارتقاء در رقابتی ترین و چالش برانگیزترین محیط استورها به میان بیاید، روش های گوناگونی وجود دارد که مؤثر واقع می شوند زمان آن رسیده تا باهم هاری کنیم، خلاقانه فکر کنیم و به عادلانه شدن محیط ک کنیم بازسازی بناهای قدیمی رنگ های مختلف، احساسات، عواطف و هیجانات متفاوتی را در بیننده القا می کنند و همین امر روی بازخورد و یا جلب نظر مشتریان تاثیرگذار خواهد بود

این روند باعث شده شرکت ها به دنبال طراحی مناسبی برای لوگوی خود باشند که هزینه بازسازی ساختمان به بهترین شکل من با سیاست های برند آن ها هم خوانی داشته باشد به عنوان نمونه، شرکت ۴۰ تنوع از رنگ آبی را در لوگوی خود استفاده کرد تا در نهایت امر بتواند مشخص کند کدام ترکیب رنگی، عملکرد بهتری داشته و جلب نظر مخاطبان را به دارد برخی صنایع و ها نیز تعیین هزینه بازسازی بنای قدیمی ترجیح می دهند از رنگ به خصوصی در لوگوی خود استفاده کنند به عنوان مثال، شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی عمدتا از رنگ آبی استفاده می کنند و یا رستوران ها و فست فودها ترجیح می دهند از رنگ قز بهره ببرند در ادامه به بررسی مقاله منتشر شده در وب سایت هزینه بازسازی بنای قدیمی بیزینس خواهیم پرداخت که در آن دلیل اصلی استفاده برندهای مختلف از رنگ های خاص بیان شده است دونالد دونالد از رنگ قز در لوگوی خود استفاده کرده است مدیران این برند، دلیل این امر را انرژی بخش بودن رنگ قز و البته تصویر شاخص و متمایزی که با استفاده قرارداد بازسازی ساختمان قدیمی از این رنگ از برند آن ها ارائه می شود عنوان کرده اند حتی گفته می شود این رنگ، احساس گرسنگی را در بیننده القا می کند و از همین رو برندهای فست فود علاقه خاصی به استفاده از این رنگ در لوگوی خود دارند رنگ قز اغلب به عنوان سیگنالی برای فروش هر چه بیشتر بازسازی بناهای قدیمی محصول به مشتری استفاده می شود از همین رو بسیاری از برندها از آن در قالب ترکیب با رنگ سفید یا زرد استفاده می کنند تا علاوه بر انتقال خصوصیات رنگ قز، این احتمال را که برند یادشده قصد دارد از روش هایی غیرعادلانه فروش خود را افزایش دهد برطرف کنند تعیین هزینه بازسازی ساختمان ساب وی ساب وی قصد داشته با استفاده از رنگ سبز که در اغلب موارد سیگنالی برای انتقال حس سلامتی و بازگشت قوا به حساب می آید اهمیت تازه بودن غذاهای خود را - که در واقع شعار اصلی این برند هم به حساب می آید - به مخاطبان و مشتریان یادآوری کند زرد نیز بازسازی و تعمیرات ساختمان رنگ دیگری است که از فاصله بسیار دور در لوگوی این برند قابل مشاهده بوده و توجه مشتریان را به رستوران های این برند جلب می کند بسکین روبینز معمولا از ترکیب رنگ آبی و صورتی برای تبلیغ خوردنی های شیرین و قندی استفاده می شود زیرا صورتی، حس شیرینی و مرمت و بازسازی ساختمان و بناهای تاریخی سرخوشی را به ذهن انتقال می دهد کارول آوستین مدیر ارشد بخش یابی این برند در گفتگو با مدعی شده لوگوی این شرکت به نحوی طراحی شده که حس خوشی و انرژی را در بیننده القا می کند این لوگو یک پیام مخفی را نیز برای مخاطبان به دارد عدد ۳۱ که به رنگ صورتی بازسازی ساختمان و بناهای تاریخی در لوگو جای گرفته نشان دهنده تعداد روزهایی از ماه است که می توانید با مراجعه به شعب طعم جدیدی را از محصولات این برند امتحان کنید یونایتد ایرلاینز آبی، رنگی است که برای القای حس و اطمینان استفاده می شود حسی که در نظر مشتریان خطوط هوایی جایگاه تعیین هزینه بازسازی ساختمان، خانه و بنای قدیمی ویژه ای دارد علاوه بر این، آبی با حس اعتماد و همچنین وفاداری نیز رابطه تنگاتنگی دارد همین امر باعث شده یونیفو های مجریان قانون در برخی ها آبی رنگ باشد بریتیش ایرویز بریتیش ایرویز نیز با استفاده از رنگ آبی، روی و اعتماد در شرکت خود تکیه کرده بازسازی بناهای تاریخی است و در عین حال رنگ قز را نیز به این ترکیب اضافه کرده تا حس گی و راحتی را به مشتریان خود القا کند

بدنیست بدانید لوگوی ف خطوط هوایی بریتانیا در سال ۱۹۹۷ میلادی طراحی شده و از آن زمان تا تغییر نکرده است لوفت هانزا مشابه با آنچه در لوگوی بسیاری بازسازی ساختمان از خطوط هوایی شاهد هستیم، لوفت هانزا هم از رنگ آبی به بهترین شکل من در لوگوی خود بهره برده است با وجود این، برند یادشده از جمله معدود خطوط هوایی است که از رنگ زرد هم برای القای حس شادمانی و خوش بینی استفاده کرده است هویت این لوگو توسط طراح آلمانی بازسازی، نوسازی و تعمیر ساختمان و بناهای قدیمی ایجاد شد و در ادامهراه به عنوان یکی از تغییر لوگوهای موفق در قرن بیستم مورد توجه کارشناسان قرار گرفت این در حالی است که بنابرگزارش بیزینس ، هیچ گاه از این طرح به عنوان لوگویی بلوغ یه یاد نکرده است رنگ آبی معمولا رنگ ارجح برای استفاده در لوگوی بازسازی و تعمیرات ساختمان شرکت هایاست زیرا این رنگ در این ، شفافیت عملکرد و البته احساس را تداعی می کند لوگوی ف از زمانی که این برند فعالیت در تولید تجهیزاترا آغاز کرده به کار گرفته شده است کوالکام کوالکام پیشگام بسیاری از تکنولوژی هایی است که امروزه در تولید های استفاده بازسازی و تعمیرات ساختمان می شود امروزه های تولیدی این برند توسط اکثر برندهای تولید کننده شامل ، و الجی استفاده می شود رنگ سیاه در لوگوی این شرکت، حس توانایی و را القا می کند که هر دو شاخصه یادشده، برای یک برند فعال در تولید ، ضروری به حساب می آید شنل به عنوان یکی از بازسازی بناهای قدیمی برندهای مطرح و پیشتاز در مُد، از رنگ سیاه که تداعی کننده رنگ شاخص محصولات این شرکت است برای نمایش هویت برند خود استفاده کرده است رنگ سیاه علاوه بر اینکه رنگی کاملا جذاب و برپایه اصول مُد به حساب می آید نشانه ای از کمال گرایی در دنیای ه فروشی است بازسازی ساختمان های قدیمی ونس استفاده از رنگ سیاه برای نمایش ظر و همچنین به کارگیری رنگ قز برای نمایش شور و شوق، هم سو با ها و اهداف برند است تا مشتریان را قادر سازد به خواسته های قلبیشان برسند این برند به تازگی به دنبال ارائهراارهایی برای جلب نظر مشتاقان، درفراتر از بازسازی ساختمان های تاریخی حوزهفروش اسکیت بورد برآمده است کفش های تولیدی این برند از شهرت جهانی برخوردارند هس رنگ نارنجی حس برون گرایی و اعتماد به نفس را تلقین می کند با این تفاسیر، هس به عنوان دومین برند با حوزهتولید محصولات لوکس، انتخاب مناسبی داشته است بنابر گزارش تعیین هزینه بازسازی بنای قدیمی های موجود، رنگ نارنجی در ابتدای امر به علت محدودیت های زمانی انتخاب شده بود زیرا این رنگ، تنها رنگی بوده که مقوای آن در زمان جنگ جهانی دوم در هس در دسترس قرار گرفته بود ترکیب های متفاوت رنگ نقره ای که معمولا در صنایع سازی استفاده می شوند نمایشی بازسازی ساختمان های تاریخی از کیفیت و البته مهارت و استادی در تولید این محصولات پرطرفدار به حساب می آیند بد نیست بدانید چیزی حدود سه سال زمان نیاز بود تا لوگوی شرکت طراحی شود این طراحی به نحوی انجام شده تا از نمای روبرو و حتی در آینهجلویی هم لوگوی به چشم بیاید

دو دایرهداخلی تعیین هزینه بازسازی ساختمان لوگو نشان دهندهرابطه بین مشتری و برند بوده و زندگی آن ها را در دنیایی بزرگ تر که با دایره بزرگ تر در دور آن ها مشخص شده نمایش می دهد آئودی نوشتهقزرنگ آئودی در لوگوی این شرکت، نمادی برای جنس مذکر و البته تداعی کننده عشق به رانندگی است اگرچه حرف بازسازی ساختمان و حدیث های متفاوتی در خصوص دلیل استفاده از چهار حلقه در لوگوی آئودی ذکر شده است؛ اما بدنیست بدانید دلیل ویژه ای برای استفاده از این ترکیب وجود دارد بر اساس یک روایت موثق، آئودی یکی از چهار شرکتی است که در سال ۱۹۳۲ میلادی تصمیم به ادغام آن ها در شرکت تعمیر و بازسازی ساختمان یکدیگر گرفته شد در نهایت، لوگوی شرکتی که پس از ادغام ایجاد شد چهار دایره بود که لوگوی هر یک از شرکت های اولیه را در خود جای داده و به دایره های دیگر متصل شده بود درنهایت امر، طرح لوگوی چهار شرکت نیز از فضای داخل دایره ها حذف شد و تنها چهار دایره بازسازی، نوسازی و تعمیر ساختمان و بناهای قدیمی خالی متصل به هم باقی ماند فولکس واگن فولکس واگن با استفاده از رنگ آبی در لوگوی خود قصد داشته شهرت های آلمانی در قابل اعتماد بودن و البته ثبات و استحکام را به نمایش بگذارد این ترکیب رنگی با عنوان برند که به معنای یی برای م است نیز هم خوانی کاملی شرکت تعمیر و بازسازی منزل دارد فروشگاه های زنجیره ای بریتانیایی که در ارائهراارهای تعمیر و نگهداری ابزارها و تجهیزات فعال است تصمیم گرفته از رنگ آبی استفاده کند تا به مشتریانی که قصد شروع پروژه های تعمیر و نگهداری را دارند، آرامش خاطر بیشتری بدهد نارنجی رنگ مورد بازسازی ساختمان های قدیمی علاقه جوانان به حساب می آید و حس هیجان و سرگی را القا می کند درخشندگی خاص این رنگ هم باعث می شود فروشگاه های از فاصله بسیار دور قابل تشخیص باشند و به چشم بیایند اسکروفیکس اسکروفیکس بزرگ ترین فروشگاه بریتانیایی است که تجهیزات مورد نیاز تعمیرکاران بازسازی ساختمان، تعمیرات و نوسازی بناهای قدیمی را به فروش می رساند این فروشگاه در لوگوی خود از رنگ قز استفاده کرده که علاوه بر افزایش ضربان قلب، انگیزه فیزیکی افراد را نیز افزایش می دهد تا تمایل بیشتری برای کار در پروژه های ساخت و ساز داشته باشند شرکت های فعال در حوزه خدمات پزشکی معمولا بازسازی و تعمیرات ساختمان از رنگ آبی در لوگوی خود استفاده می کنند زیرا این رنگ نمادی برای بهداشت و البته سلامت است طراحان لوگوی بیضی شکل که در سال ۱۹۸۷ میلادی این طرح را به ثبت رسانده اند نیز سعی داشته اند شباهتی میان این لوگو و ظاهر قرص های مصرفی بیماران ایجاد کنند قرارداد پیمان بازسازی که به تازگی راه اندازی شده، حاصل ادغام دو شرکت بریتانیایی فعال در حوزه خدمات دارویی است نسخه ف لوگوی این شرکت در سال ۲۰۱۴ میلادی ایجاد شد اما رنگ نارنجی، همواره جزئی از لوگوی این برند بوده است این رنگ رابطه مستقیمی با احساس شادی و اعتماد به بازسازی و تعمیرات ساختمان نفس دارد مرک شرکت یی به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در حوزه تولید دارو، آن هم در سطح جهانی، تا طراحی های متفاوتی را برای لوگوی خود درنظر گرفته است لوگوی سبز رنگ این شرکت، رابطه مستقیمی با احساس سلامتی و البته دان دارد آبی، رنگی است بازسازی و تعمیرات ساختمان که حس اعتماد و را انتقال می دهد

وجود طرحی از یک عقاب در لوگوی هم همواره بخش اساسی از طرح درنظر گرفته شده برای لوگوی این برند بوده است این در حالی است که از سال ۱۹۹۳ میلادی طرح عقابی که به نظر می رسد با سرعت بالایی در حرکت است روی کامیون های تحویل بازسازی ساختمان، تعمیرات و نوسازی بناهای قدیمی مرسوله های پستی این شرکت نقش ه است رویال میل هنگامی که صحبت از شناسایی برندها از روی رنگ لوگوی آن ها می شود به سختی می توان از کنار طرح لوگوی سرویس پستی بریتانیایی گذشت این برند، خط مشی ویژه و سخت گیرانه ای را در این زمینه داشته و این روند را قرارداد پیمان بازسازی و تعمیرات ساختمان و بناهای قدیمی در سال های اخیر هم حفظ کرده است هریک از صندوق های پستی رویال میل باید با رنگ های قز و سیاه رنگ آمیزی شوند این رنگ ها رابطه مستقیمی با فاکتورهای فداکاری و استقامت دارند صندوق های پستی این برند در ابتدا سبز رنگ بودند اما در سال ۱۸۷۴ رنگ قز برای مرمت و بازسازی ساختمان و بناهای تاریخی آن ها انتخاب شد تا مشتریان دید بهتری نسبت به آن ها داشته باشند این شرکت هلندی، یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در حوزه تحویل مرسوله در جهان است که در ۶۱ فعالیت داشته و در سال ۲۰۱۵ میلادی فروش ۷ میلیارد دلاری را به ثبت رسانده است در سال ۲۰۱۶ بازسازی و تعمیرات ساختمان میلادی توسط خریداری شد این برند از رنگ نارنجی در لوگوی خود استفاده کرده تا توانایی ها و البته استطاعت مالی خود را به مشتریان نشان دهد


which_wordpress_blog: 
https://techmsinnovation.wordpress.com/?p=47|||141731093